\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
banner184
banner185
banner186
Sağlık:
Kilo Vermenin 5 Yolu
Çok Uygun Prefabrik Evler Burada
www.prefabrikyapi.com
prefabrik yapıDepreme dayanıklı, lüks, hızlı kurulum ve montaj, 25 yıllık tecrübe, tek katlı, dubleks prefabrik evler...
 1- Yanınızda her zaman bir kalem ve not defteri bulundurun

Boğazınızdan geçen herşeyi deftere yazdığınızdan emin olun, tercihen yer yemez. Eğer arkadaşınızın tabağında kalan tatlıyı "ziyan olmasın" diyerek yiyorsanız onu da yazın. İş yerinde tadına baktığınız keki de yazın. Akşam yemeği hazırlarken "tuzu iyi mi" bahanesiyle yuttuğunuz lokmalaları da unutmayın tabi. Yiyip içitiklerimizi bir kenara yazmak ne yediğimizin farkında olmamızı sağlar. Daha da iyisi zayıflamak için yapmamız gereken değişiklikleri bulmamızı sağlar.

2- Neden? diye sorun

Bir şey yemeye ya da içimeye başlamadan önce "Neden" sorusunu sorun kendinize. Neden bunu yiyorum? Aç mıyım yoksa canım sıkıldığı için ya da başkalarına eşlik etmek için mi yiyorum? Eğer aç mıyım? sorusuna cevabınız evet değil ise yemeyin. Kendinizi tatmin etmek için ne yapmanız gerektiğine karar verin. Biraz şekerleme yapın (yenmeyeninden!), kitap okuyun, patronunuzu çekiştirin, bir arkadaşınızı arayın ama eğer aç değilseniz yemek yemeyin!

3- Kilo vermek için yiyin

Evet, eğer öğün atlarsanız kesinlikle kilo veremezsiniz. Neden mi? Çünkü daha sonra acıkır ve atıştırmaya başlarsınız ve normalde yiyeceğinizden daha fazla yersiniz ve kendinizi felaket hissedip hemen rejimi bırakırsınız. Herkesin yemek yemeye ihtiyacı vardır ve bunu günde 3 öğün yapmalıdır.

4- En sevdiğiniz şeyleri hatırlayın

Eğer en sevdiğiniz yiyecekten tamamen uzak durmayı denerseniz, sonuçta tamamen kontrolünüzü kaybedip koca bir kutu bisküvi yerken bulabilirsiniz kendinizi. Neden bahsettiğimi tabiki anladınız. Çikolata? Her akşam bir parça o en sevdiğiniz çikolatadan yiyin ve o küçük parçanın tadını çıkarın.

5- Vücudunuzda ağzınız dışında hareket edebilen bir nokta seçin ve onu hareket ettirin.

Herkes bir şekilde hareket edebilir. Eğer dizlerinizle başınız dertte ise kollarınızla ya da tamamen suda egzersiz yapabilirsiniz. Dans edebilir, karete yapabilirsiniz. Sabahları işe gitmeden önce yürüyüşe çıkabilir, çocuklarınızla okul dönüşü parka gidebilirsiniz. Hatta ev işlerini bile egzersiz formuna sokabilirsiniz. Tüm mesele enerjik olmak. Örneğin elektrik süpürgesini yarış yapar gibi yapabilir, ya da terden sırılsıklam olana kadar halı silebilirsiniz.

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Anahtar Kelimeler
DiyetKilo Vermek

Kısırlığa bile neden oluyor
"Plastik içerikli okul malzemelerinde kullanılan ftalat maddesi, kısırlığa neden oluyor"

Haberi Oku